|
11.09.2007
Gatavojoties ZIEMAS sezonai piedāvājam EIROPĀ
visspārdotāko protektoru BDR-W!
09.09.2007
Pieejams JAUNS BZY2
protektors lietošanai
agresīvās vidēs - celtniecībā, karjerās.
01.06.2007
BANDAG Inc akcionāri pārdeva BANDAG
uzņēmumu Bridgestone Corp meitas uzņēmumam
Ziemeļamerikā, līdz ar to tagad tas ietilpt tagad
Bridgestone Americas Holding Inc.
|
|
|
|
|
BANDAG kvalitātes
sistēma pieprasa no Mums ikgadēju sertifikāciju un prasmju
pārbaudi! Mūsu riepumeistaru prasmes
un darba kvalitāti pierāda iegūtie sertifikāti. Mēs
nepārtraukti turpināt paaugstināt un sekot personāla
profesionālajam līmenim un atjaunoto riepu kvalitātei. |
Par Riepumeistaru |
Mēs piedāvājam Latvijas autotransporta
nozares uzņēmējiem pasaules līmeņa kvalitatīvu iespēju
veikt sava kravas transporta riepu atjaunošanu. Daudzveidība protektora lentes izvēlē un inovācija gan
materiālos, gan tehnoloģiju un iekārtu jomas, ļauj
saglabāt atjaunotai riepai visas JAUNAS augstvērtīgas un
labu
riepu ražotāju īpašības, tādas kā degvielas
ekonomiju, saķeres un drošības kvalitāti, kā arī ļauj
izvēlēties to protektora tipu, kas maksimāli piemērots
ekspluatācijas apstākļiem, ceļa seguma veidam un
kvalitātei. |
|
Riepu atjaunošanas vēsture |
Pirmie veiksmīgie mēģinājumi atjaunot riepas tika veikti
ASV jau pagaišā gadsimta sākumā. Jau tad vadošie riepu
ražotāji secināja ka var paņemt nodilušo karkasu un dot
tam otru dzīvību, nodrošinot savus klientus ar jaunām
riepām par daudz izdevīgāku cenu. Liela attīstība riepu
atjaunošanā notika otrā pasaules kara laikā, kad tās
katastrofāli pietrūka. Tieši tad vācu inženieris
Bernards Antons Novaks izgudroja riepu protektora
atjaunošanas tehnoloģiju ar iepriekšējo vulkanizāciju.
Šī tehnoloģija kļuva par pamatu viena no pasaules riepu
atjaunošanas iekārtu ražošanas līdera
BANDAG
balstu. |
|
Kāpēc jāatjauno riepas? |
Pasaules mērogā atjaunoto riepu tirgus segments ir
vienāds pēc apjoma pusei jauno riepu tirgum, vai mazliet
vairāk kā 50 miljoni lentas protektoru gadā. Mūsdienās
Eiropā vairāk kā 80 % transportēšanas uzņēmumu, kuriem
pieder autobusi un kravu pārvadāšanas transports,
izmanto atjaunotas riepas. Šim faktam ir loģisks
pamatojums. Ievērojot ekspluatācijas normas atjaunotās
riepas var nodrošināt līdzvērtīgu kalpošanas laiku kā
jaunas riepas. Izmantojot atjaunotās riepas
autotransports var braukt ar tādu pašu ātrumu ka jaunas,
nezaudējot drošību un komfortu. Atjaunotās riepas tiek
montētas uz autobusiem, taksometriem, kravas automašīnām
un citam transportam. Pie kam atjaunotās riepas cena
vienmēr būs zemāka par jaunas riepas. Ne viens veikals
Jums nespēs iedot tādu atlaidi!
Šis fakts ļauj būtiski samazināt ekspluatācijas
izdevumus un sadalīt ievērojamus ietaupītos līdzekļus
uzņēmuma attīstībā. Mūsdienu kravas autotransporta
ražošanas tehnoloģijas no
GOODYEAR, BRIDGESTONE, DUNLOP, MICHELIN nodrošina
maksimālas atjaunošanas iespējas.
|
|
|
|