BANDAG
protektora atjaunošanas process nodrošina uzticamas,
izturīgas un ekonomiskas riepas. Atjaunošanas procesu var
iedalīt septiņos etapos:


1. Pieredzējis un kvalificēts darbinieks veiks vizuālo
riepas karkasa izpēti.
2. Ne destruktīvā izpēte
a.
NDI®
Ekskluzīvā BANDAG
tehnoloģija. Raidot ultraskaņas signālu caur riepas karkasam
tiek meklēti defektus, kas cilvēka acij nav saskatāmi.
Protektora atjaunotājs var lemt vai veikt riepas remontu vai
nē.
b. 7400
InsightShearography
Pati
jaunākā un modernākā tehnoloģija! Šī ļoti precīza un
uzticama pārbaudes iekārta sniedz viss augstāko garantiju un
izslēdz jebkādus liekos izdevumus.
3.
Tiek veikta vecā protektora
noņemšana
Perfektas kontūras atjauno
riepas ripošanas dinamiskās īpašības līdzvērtīgi jaunai
riepai un aizvieto oriģinālos lokanuma punktus atbrīvojot
riepu no spriedzes, kā rezultāts gludāka braukšana, zemākas
vibrāciju, mazāks vadītāja nogurums un produktivitātes
pieaugums.
4.
Skaivošana un labošana
Visas
redzamās un aizdomīgās vietas (NDI®
vai
Shearography izpētes
rezultātā) tiek laicīgi apstrādātas, izfrēzētas un
salabotas.
5.
Jēlgumijas uzlikšana
Precīzi
nomērītais jēlgumijas slānis tiek uzklāts uz karkasa. BANDAG
iekārtas dators seko un nodrošina, lai jēlgumija pareizi
nostiepta pārklātu riepu vienmērīgi pa perimetru, tas
nodrošina labāku riepas balansu.
6.
Protektora uzlikšana un vulkanizācija
Pēc
jēlgumijas uzlikšanas uzklājam protektoru un veicam
vulkanizāciju. Jēlgumijas pārklājums uzrāda visas sprieguma
vietas karkasā. Vulkanizācija norit
zemā
temperatūrā un spiedienā.
7.
Pārbaude
...veicam
pēdējo pārbaudi pirms jaunas, drošas un naudas ietaupījušās
riepas sāks savu ceļu.
|