Riepumeistars

 

Jaunumi
Produkti
Pakalpojumi
Padomi
Par Mums
Kontakti
 
 

11.09.2007
Gatavojoties ZIEMAS sezonai piedāvājam EIROPĀ visspārdotāko protektoru BDR-W!

09.09.2007
Pieejams JAUNS BZY2 protektors lietošanai agresīvās vidēs - celtniecībā, karjerās.
 
01.06.2007
BANDAG Inc akcionāri pārdeva BANDAG uzņēmumu Bridgestone Corp meitas uzņēmumam Ziemeļamerikā, līdz ar to tagad tas ietilpt tagad Bridgestone Americas Holding Inc.

 
 
Partneri

 

Riepas protektora nodiluma pārbaude
 
 

Regulāri jāpārbauda riepas protektors, lai pārliecinātos, vai riepa nav jānomaina. Par to viss vienkāršākā veidā var pārliecināties aplūkojot speciālu protektora nodiluma indikatoru, kurš ir iestrādāts riepā. Tas iestrādāts protektora rievu apakšējā daļā dažādās vietās visapkārt riepai. Kad riepa nodilusi un šis veidojums kļūst labi saredzams, pienācis laiks mainīt riepas. Lielāks protektora nodilums tikai atsevišķās riepas vietās liecina par nepareizu gaisa spiedienu riepā. Apskatīsim biežāk novērotos protektoru nevienmērīga nodiluma piemērus un tā rašanās iemeslus.

Iedobumi un ieplakas protektora virsmā: NOLIETOTAS DETAĻAS.

Ieplakas un iedobumi visbiežāk parādās priekšējo riepu protektora virsmā, lai gan arī aizmugurējām riepām var rasties iedobumi jeb nevienmērīgs nodilums. Tas nozīmē, ka automobiļa riteņi nav pietiekami nobalansēti, vai arī to, ka automobiļa priekšējo riteņu savirze nav precīzi noregulēta, vai arī auto piekare ir nolietojusies.

Riepas plecu joslā protektors līdzinās zāģa zobiem: NEPAREIZA RITEŅU ĢEOMETRIJA.

Vai protektora apmale līdzinās zāģa zobiem vai izskatās „spalvaina"? Tas ir nejaušas berzēšanās rezultāts. Šīs problēmas risinājums ir neliela centrēšanas korekcija. Pietiekams protektora dziļums ir ļoti nozīmīgs riepas sniegumam un darbībai. Ja esat pamanījuši izmaiņas riepas darbībā uz slapja ceļa seguma, iespējams, riepa ir jau nodilusi un nav pietiekami dziļi ūdens novadīšanas kanāli. Kad riepas protektora dziļums ir sasniedzis indikatora atzīmi vai 1.6mm, riepas ir jāmaina.

Palielināts nodilums riepas centrālajā daļā: PĀRĀK LIELS GAISA SPIEDIENS.

Kad riepā ir paaugstināts gaisa spiediens, tas var izraisīt pastiprinātu dilšanu protektora centrālajā daļā. Nodilums parādās straujāk nekā plecu joslā un ievērojami samazinās riepas nobraukums. Nevienmērīgu riepas nodilumu var izraisīt arī neprecīzs priekšējo riteņu savirzes regulējums vai citi mehāniski bojājumi.

Riepas nodilums plecu joslās abās pusēs: ZEMS GAISA SPIEDIENS.

Ja riepa izskatās šādi, tad iemesls varētu būt pārāk zems gaisa spiediens riepās. Zems spiediens riepās palielina riepas protektora nodilumu plecu joslā abās pusēs un ievērojami samazina riepas nobraukumu. Riepas arī sakarst un zaudē izturību. Rezultātā automobilis patērēs vairāk degvielas, palielinās rites pretestība, jo braucot ar mīkstākām riepām, nepieciešams vairāk spēka. Nevienmērīgā riepas nodilumā var būt vainojams arī priekšējo riteņu neprecīzs savirzes regulējums vai citi mehāniski bojājumi.

 
 
Visas tiesības rezervētas
Copyright © Riepumeistars
2007 Web Design TechNet & Hosting